Təhsil pillələri üzrə təlim
nəticələri
Əsas təhsil
pilləsində məzmun xətləri üzrə təlim nəticələri
1.
İnformasiya və informasiya
prosesləri
Şagird:
* informasiyanın
xassələri haqqında biliklərini nümayiş etdirir;
* informasiyanın
kodlaşdırılmasını izah edir;
* informasiyanın qəbul
edilməsi və ötürülməsini nümunələr əsasında izah edir;
* informasiyanın
təsvir üsullarını sadalayır;
* informasiyaların
həcmini müəyyənləşdirir, ölçür və onları əlamətlərinə görə sistemləşdirir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə,
alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
* modelləşdirmənin
əsas mərhələləri haqqında biliklərini nümayiş etdirir;
* informasiya
modellərinin təsviri formalarını sadalayır, müxtəlif informasiya modelləri
qurur və onları təhlil edir;
* alqoritmin
mahiyyətini aydınlaşdırır, növlərini sadalayır və müxtəlif məsələlərin həlli
alqoritmini qurur;
* proqramlaşdırma dillərindən
istifadə etməklə məsələlərin həlli alqoritminin proqramını tərtib edir;
* sadə veb-səhifələr
yaradır.
3.
Kompüter, informasiya və
kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
* kompüterdə istifadə
olunan əməliyyat sistemlərini tənzimləyir;
* mətn və qrafiki
redaktorda müvafiq nümunələr hazırlayır;
* multimedia
təqdimatları hazırlayır;
* elektron cədvəldə iş
nümayiş etdirir;
* müxtəlif şəbəkə
növlərindən, şəbəkənin işini təmin edən proqram təminatından, İnternetin
xidməti proqramlarından istifadə edir.
4.
Cəmiyyətin informasiyalaşdırılması
Şagird:
* informasiya
resurslarını toplayır, sistemləşdirir və təhlil edir;
* informasiya
cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair layihələr hazırlayır.
Orta təhsil pilləsində
məzmun xətləri üzrə təlim nəticələri
1.
İnformasiya və informasiya
prosesləri
Şagird:
* informasiya
proseslərinin mahiyyətini şərh edir;
* informasiya
sistemləri haqqında bilik və bacarıqlarını nümayiş etdirir;
* müxtəlif növ informasiyalarla
işləyir və onlardan istifadə edir.
2.
Formallaşdırma, modelləşdirmə,
alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma
Şagird:
* kompüter-informasiya
modelinin yaradılmasının əsas mərhələlərini şərh edir;
* verilmiş informasiya
prosesinin modelini qurur, onu kompüterdə tədqiq edir;
*
veb-proqramlaşdırmanın mahiyyətini izah edir, veb-saytlar hazırlayır.
3. Kompüter, informasiya və
kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri
Şagird:
* situasiyalara uyğun olaraq kompüterdə əməliyyatlar
nümayiş etdirir;
* müəyyən sahəyə aid verilənlər bazasını layihələndirir;
* müxtəlif İnternet xidmətlərinə aid təqdimatlar edir.
4. Cəmiyyətin
informasiyalaşdırılması
Şagird:
* informasiya cəmiyyətini xarakterizə edən əsas fəaliyyət
sahələrindən (informasiya inqilabları, informasiya təhlükəsizliyi, informasiya
mədəniyyəti, elektron hökumət, elektron təhsil, elektron seçki, elektron
kitabxana, elektron ticarət) istifadə bacarıqları nümayiş etdirir;
* informasiya cəmiyyətinin əsas əlamətlərinə aid nümunələr
gətirir və onlardan fəaliyyətində istifadə edir.
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün informatika fənn kurikulumu (V-XI siniflər) (Azərbaycan müəllimi, 2009, N 22)
|