Cümə axşamı, 25.04.2024, 20:25
İnformatikanın məktəbdə tədrisi
Baş səhifə Qeydiyyat Giriş
e-mail: informatik-az@mail.ru · RSS
Menyu
Fotoşəkillər
Kateqoriyalar
Əmrlər və qanunlar
Giriş forması
Sorğu
Müəllim kimi informatika dərslərində tez-tez istifadə edirəm:
Cavabların sayı: 9370
Faydalı keçidlər

  • ict.edu.az
  • ict.az
  • telekommunikasiya.edu.az
  • İnf-math.narod.ru
  • Millibyte.az
  • kayzen.az/blog/informatika
  • alqoritm.ucoz.org
  • mincom.gov.az
  • Facebook-da
    Təqdimatlar
    Statistika

    Onlayn: 9
    Ziyarətçilərin sayı: 9
    Qeydiyyatdan keçənlərin sayı: 0


     Rəsmi sənəədlər
    Baş səhifə » Rəsmi sənədlər » 1 » Əmrlər və qanunlar

    Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün informatika fənn kurikulumu (V-XI siniflər)

    Təhsil pillələri üzrə təlim nəticələri

     

     Əsas təhsil pilləsində məzmun xətləri üzrə təlim nəticələri

     

    1.         İnformasiya və informasiya prosesləri

                Şagird:

    * informasiyanın xassələri haqqında biliklərini nümayiş etdirir;

    * informasiyanın kodlaşdırılmasını izah edir;

    * informasiyanın qəbul edilməsi və ötürülməsini nümunələr əsasında izah edir;

    * informasiyanın təsvir üsullarını sadalayır;

    * informasiyaların həcmini müəyyənləşdirir, ölçür və onları əlamətlərinə görə sistemləşdirir.

    2.         Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma

                Şagird:

    * modelləşdirmənin əsas mərhələləri haqqında biliklərini nümayiş etdirir;

    * informasiya modellərinin təsviri formalarını sadalayır, müxtəlif informasiya modelləri qurur və onları təhlil edir;

    * alqoritmin mahiyyətini aydınlaşdırır, növlərini sadalayır və müxtəlif məsələlərin həlli alqoritmini qurur;

    * proqramlaşdırma dillərindən istifadə etməklə məsələlərin həlli alqoritminin proqramını tərtib edir;

    * sadə veb-səhifələr yaradır.

    3.         Kompüter, informasiya və kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri

                Şagird:

    * kompüterdə istifadə olunan əməliyyat sistemlərini tənzimləyir;

    * mətn və qrafiki redaktorda müvafiq nümunələr hazırlayır;

    * multimedia təqdimatları hazırlayır;

    * elektron cədvəldə iş nümayiş etdirir;

    * müxtəlif şəbəkə növlərindən, şəbəkənin işini təmin edən proqram təminatından, İnternetin xidməti proqramlarından istifadə edir.

    4.         Cəmiyyətin informasiyalaşdırılması

                Şagird:

    * informasiya resurslarını toplayır, sistemləşdirir və təhlil edir;

    * informasiya cəmiyyətinin formalaşdırılmasına dair layihələr hazırlayır.

     

    Orta təhsil pilləsində məzmun xətləri üzrə təlim nəticələri

     

    1.         İnformasiya və informasiya prosesləri

                Şagird:

    * informasiya proseslərinin mahiyyətini şərh edir;

    * informasiya sistemləri haqqında bilik və bacarıqlarını nümayiş etdirir;

    * müxtəlif növ informasiyalarla işləyir və onlardan istifadə edir.

    2.         Formallaşdırma, modelləşdirmə, alqoritmləşdirmə və proqramlaşdırma

                Şagird:

    * kompüter-informasiya modelinin yaradılmasının əsas mərhələlərini şərh edir;

    * verilmiş informasiya prosesinin modelini qurur, onu kompüterdə tədqiq edir;

    * veb-proqramlaşdırmanın mahiyyətini izah edir, veb-saytlar hazırlayır.

    3.         Kompüter, informasiya və kommunikasiya texnologiyaları və sistemləri

                Şagird:

    * situasiyalara uyğun olaraq kompüterdə əməliyyatlar nümayiş etdirir;

    * müəyyən sahəyə aid verilənlər bazasını layihələndirir;

    * müxtəlif İnternet xidmətlərinə aid təqdimatlar edir.

    4.         Cəmiyyətin informasiyalaşdırılması

                Şagird:

    * informasiya cəmiyyətini xarakterizə edən əsas fəaliyyət sahələrindən (informasiya inqilabları, informasiya təhlükəsizliyi, informasiya mədəniyyəti, elektron hökumət, elektron təhsil, elektron seçki, elektron kitabxana, elektron ticarət) istifadə bacarıqları nümayiş etdirir;

    * informasiya cəmiyyətinin əsas əlamətlərinə aid nümunələr gətirir və onlardan fəaliyyətində istifadə edir.

     

    Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün informatika fənn kurikulumu (V-XI siniflər)

    (Azərbaycan müəllimi, 2009, N 22)

    Kateqoriya: Əmrlər və qanunlar | Əlavə edib: isanai (19.04.2011)
    Baxışların sayı: 3074 | Teqlər: kurikulum, məzmun xətti, məzmun standartları, modelləşdirmə, 5-11 siniflər, layihə, proqram, alqoritmləşdirmə, formallaşdırma, informatika
    Copyright İsaNaida © 2024
    PYTHON 3.4
    ALPLogo
    Info-Ko
    Fəxr edirik


    Elan
    Bölmələr
    MÜSABİQƏ
    Azərbaycanda İKT
    Axtarış
    Video