Bazar, 11.12.2016, 05:18
İnformatikanın məktəbdə tədrisi
Baş səhifə Qeydiyyat Giriş
e-mail: informatik-az@mail.ru · RSS
Menyu
Fotoşəkillər
Giriş forması
Sorğu
Müəllim kimi informatika dərslərində tez-tez istifadə edirəm:
Cavabların sayı: 6165
Faydalı keçidlər

  • ict.edu.az
  • ict.az
  • telekommunikasiya.edu.az
  • İnf-math.narod.ru
  • Millibyte.az
  • kayzen.az/blog/informatika
  • alqoritm.ucoz.org
  • mincom.gov.az
  • Facebook-da
    Təqvim
    «  Dekabr 2016  »
    B.e.Ç.a.ÇC.a.CŞB
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Təqdimatlar
    Saat
    Statistika

    Onlayn: 1
    Ziyarətçilərin sayı: 1
    Qeydiyyatdan keçənlərin sayı: 0


     olimpiada-zona-2013

     İnformatika üzrə Respublika Olimpiadasının II rayon turunun məsələləri  (2012/2013-ci dərs ili)

    Məsələ 1(10 xal)

    Verilmiş sözdə STUDENT sözündə olan bütün hərfləri təmizləyin.

    Giriş verilənlər:  Giriş verilənləri  ingilis dili əlifbasının 3-dən az və 20-dən çox olmamaqla böyük hərflərindən ibarət sözdür.

    Çıxış verilənləri: Çıxış verilənləri  girişdə verilən sözdə STUDENT sözünə daxil olan  bütün hərfləri təmizlədikdən sonra  alınan sözdür.

    Nümunə

    Giriş verilənləri

    Çıxış verilənləri

    1

    DAY

    AY

    2

    DUTY

    Y

     

     

     


    Həlli:

    Məsələ 2(15 xal).

    Respublika Olimpiadasında yeni qaydalara görə  8 məsələ təklif ediləcək. Hər bir Olimpiada iştirakçısı istənilən məsələləri həll edə bilər, lakin hər bir iştirakçının yekun  xalları  cəmi ən yüksək xal almış 5 məsələ üzrə  qiymətləndirilir. Hər məsələ üzrə toplanmış  xallara görə  iştirakçının  yekun xalını və  xalları yekun qiymətləndirməyə daxil olan məsələlərin nömrələrini  müəyyənləşdirən proqramı yazın. Hər məsələ üzrə toplanmış xallar müxtəlifdir.

     Giriş verilənlər:  Bir sətirdə aralarında boşluq işarəsi olmaqla iştirakçının hər bir məsələ üzrə aldığı xallar olan 8 tam ədəd yerləşir. i-ci ədəd i-ci məsələ üzrə toplanmış  xaldır.

    Nümunə

    Giriş verilənləri

    Çıxış verilənləri

    1

    20 30 50 48 33 66 0 64

    261

    3 4 5 6 8

    2

    20 0 50 80 77 110 56 48

    373

    3 4 5 6 7

     







    Çıxış verilənləri: Çıxış verilənləri  iki sətirdən ibarətdir. Birinci sətirdə  iştirakçının cəmi topladığı maksimum xal (5 ən yaxşı həll üzrə) yerləşir. İkinci sətirdə  xalları yekun qiymətləndirmədə nəzərə alınan məsələlərin nömrələri  aralarında boşluq işarəsi olmaqla artma ardıcıllığı ilə verilir.

     Həlli:


     

     

    Məsələ 3(15 xal).

    Məmməd  müstəvi üzərində elə 4 nöqtə seçməlidir ki,  onlar tərəfləri koordinat oxlarına paralel  olan düzbucaqlının  təpə nöqtələri olsun. O, artıq  üç nöqtə seçib. Dördüncü nöqtəni  müəyyənləşdirməkdə ona kömək edin.

    Giriş verilənlər:  Üç sətirdə aralarında bir boşluq işarəsi olmaqla  düzbucaqlının seçilmış təpə nöqtələrinin (X,Y) koordinatları yerləşir. Hər bir təpə nöqtəsi ayrıca sətirdədir. Bütün ədədlər  tamdır və 1-lə 1000 arasında yerləşir.

    Çıxış verilənləri: Bir sətirdə aralarında bir boşluq işarəsi olmaqla   düzbucaqlının dördüncü təpə nöqtəsinin  koordinatları olan iki tam ədəd.

    Nümunə

    Giriş verilənləri

    Çıxış verilənləri

    1

    5 5

    5 7

    7 5

    7 7

    2

    30 20

    10 10

    10 20

    30 10

     

     

     

     






    Həlli:


    Məsələ 4(15 xal).

    Məmmədin atası Yeni il bayramı üçün  kvadrat tort sifariş verdi və  bu tortu  onun tərəflərinə paralel  düz xətlərlə   maksimum sayda  neçə hissəyə kəsməyin mümkünlüyünü hesablamağı Məmmədə tapşırdı.  Hər bir xətt tortu tam kəsib bölür.

    Giriş verilənlər:  Bir sətirdə bir natural N (1<=N<=100) ədədi.

     Çıxış verilənləri: Tortu kəsib bölmək mümkün olan hissələrin  maksimum sayı olan bir ədəd.

    Nümunə

    Giriş verilənləri

    Çıxış verilənləri

    1

    1

    2

    2

    3

    6

     

     

     



    Məsələ 5(15 xal).

    Məmməd  ədədi silsilə əmələ gətirən  4 ədəd seçdi, başqa sözlə,  elə 4 ədəd ki, əgər onları artma sırası ilə  düzsək istənilən iki qonşu ədədlər arasındakı fərq həmişə eyni olacaq. Həmişə olduğu kimi, Məmməd ədədlərdən birini itirdi  və yadına da sala bilmir. Bu dördüncü ədədi tapmaqda Məmmədə kömək edin.

    Giriş verilənlər:  Bir sətirdə boşluq işarəsi ilə ayrılmış üç  natural ədəd. Hər bir ədəd 100-ü aşmır.

     Çıxış verilənləri: Verilmiş üç ədədlə ədədi silsilə əmələ gətirən  bir ədəd. Əgər belə ədədlər birdən çoxdursa, onda onlardan ən böyüyü seçilir.

    Nümunə

    Giriş verilənləri

    Çıxış verilənləri

    1

    4 6 8

    10

    2

    10 1 4

    7

     

     

     

     

    Şəhər turu (2007-ci ilin məsələləri)

    1. İkinin quvvətləri.
    N ədədi daxil edilir (1≤ N ≤ 106 ). Həmin ədəd ikinin hər hansı qüvvətidirsə YES, əks halda NO sözünü çap edən proqram tərtib et.

    2. N, M və K üç natural ədəd daxil edilir. N-dən M-dək (M özü də daxil olmaqla) olan ədədlərin içərisindən rəqəmlərinin cəmi K-ya qalıqsız bölünən ədədlərin sayını tapın.

    Giriş

    Çıxış

    1    100    3

    10   22    4

    33

    3


    3. Dovşan N uzunluqda yolda yalnız irəliyə tullana bilir. Dovşanın tullanış məsafəsinin uzunluğu K-dan(1≤ K, N≤ 100)çox deyildir. Dovşanın bütün yolu əvvəldən axıradək tullanaraq keçməsi üçün müxtəlif üsulların sayını göstərən ədədi tapın.

    Məsələn, N=3, K=2 üçün dovşanın mümkün tullanışları 1,1,1;    1,2;  2,1.
    Bu halda cavab 3 olacaq.
    Giriş N və K ədədləridir.

    4. A+B=C tənliyi verilmişdir. Belə ki, burada A, b və C onluq yazılışında bəzi rəqəmləri ? işarəsi ilə əvəz olunmuş mənfi olmayan təm ədədlərdir.

    ?2 + 34 = 4? belə tənliyə bir nümunədir. ? işarəsinin yerinə elə rəqəmləri qoymaq tələb olunur ki, bu tənlik doğru bərabərliyi çevrilsin, ya da müəyyən edilsin ki, belə bərabərlik mümkün deyil. Mümkün həllərdən yalnız birini tapın.
    Giriş verilənlər: uzunluğu 40 simvoldan çox olmayan və boşluq  işarəsi daxil olmadan tənlikdir.



    Copyright İsaNaida © 2016
    PYTHON 3.4
    ALPLogo
    Elan
    Fəxr edirik


    Bölmələr
    MÜSABİQƏ
    Azərbaycanda İKT
    Axtarış
    Video
    Info-Ko