Çərşənbə axşamı, 08.10.2024, 10:06
İnformatikanın məktəbdə tədrisi
Baş səhifə Qeydiyyat Giriş
e-mail: informatik-az@mail.ru · RSS
Menyu
Fotoşəkillər
Giriş forması
Sorğu
Müəllim kimi informatika dərslərində tez-tez istifadə edirəm:
Cavabların sayı: 9445
Faydalı keçidlər

  • ict.edu.az
  • ict.az
  • telekommunikasiya.edu.az
  • İnf-math.narod.ru
  • Millibyte.az
  • kayzen.az/blog/informatika
  • alqoritm.ucoz.org
  • mincom.gov.az
  • Facebook-da
    Təqvim
    «  Oktyabr 2024  »
    B.e.Ç.a.ÇC.a.CŞB
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Təqdimatlar
    Statistika

    Onlayn: 1
    Ziyarətçilərin sayı: 1
    Qeydiyyatdan keçənlərin sayı: 0


     M-5
    Geri

    4 rəqəmli natural ədəd verilmişdir. Onun palindrom ədəd olduğunu təyin edin.

    Qeyd edək ki, tam ədəd o zaman palindrom sayılır ki, soldan - sağa və əksinə eyni cür oxunur, məs, 2332 ədədi palindrom sayılır.
    Əgər dördrəqəmli ədəd palindromdursa, onda onun soldan birinci rəqəmi dördüncüyə, ikinci rəqəmi isə üçüncüyə bərabər olmalıdır.
    Alqoritm quraq: bütün rəqəmləri seçirik. Soldan birinci rəqəmin dördüncüyə; ikinci rəqəmin isə üçüncüyə bərabər olması şərtini yoxlayırıq. Əgər bərabərlik ödənilərsə, verilən ədəd palindromdur.

     

    Program A1_5;

    var

    n,a,b,c,d: integer;

    begin

     readln(n);

     a:=n mod 10;

     b:=(n div 10) mod 10;

     c:=(n div 100) mod 10;

     d:=(n div 1000) mod 10;

      if (a=d) and (b=c)

       then writeln ('YES')

       else writeln ('NO');

     readln;

    end.

    //Program A1.5

    #include <iostream>

     using namespace std;

     int main()

    { int n,a,b,c,d;

        cin>>n;

        a=n%10;

        b=(n/10)%10;

        c=(n/100)%10;

        d=(n/1000)%10;

        if (a==d  &&  b==c) cout<<"YES\n";

        else                           cout << "NO\n";

        return 0;

    }

     


    Copyright İsaNaida © 2024
    PYTHON 3.4
    ALPLogo
    Info-Ko
    Fəxr edirik


    Elan
    Bölmələr
    MÜSABİQƏ
    Azərbaycanda İKT
    Axtarış
    Video