ALPLogo proqramlaşdırma
mühitinin komandaları
№ |
Komandanın formatı |
Komandanın izahı
və örnək |
1 |
altproqram abc
(x, y) |
Başqa
proqramdan çağrılan yardımçı proqram (altproqram) təyin olunur. Məsələn,
altproqram
kvadrat (a) [
təkrarla 4 [irəli a sağa 90] ] altproqramı
tərəfi a olan kvadrat çəkir.
İndi tərəfi 80 və 100 olan iki kvadrat çəkmək üçün əsas
proqramda, sadəcə, kvadrat
(80) kvadrat
(100) komandalarını yazmaq lazımdır. |
2 |
bağanıgizlə |
Bağa gizlədilir, yəni ekranda görünməz olur. bağanıgizlə |
3 |
bağanıgöstər |
Bağa ekranda göstərilir. bağanıgöstər |
4 |
bağaX |
Bağanın cari X koordinantını (ekranın eni üzrə)
göstərən sistem dəyişəni. Bu dəyişən
proqramda elan edilmir. yaz bağaX |
5 |
bağaY |
Bağanın cari Y koordinantını (ekranın hündürlüyü
üzrə) göstərən sistem dəyişəni. Bu
dəyişən proqramda elan edilmir. yaz bağaY |
6 |
dəyişən x |
x dəyişəni
elan olunur. Məsələn, dəyişən a,
b komandası ilə iki a
və b
dəyişəni elan edilir. Dəyişənə qiymət
vermək üçün mənimsətmə işarəsindən (=) istifadə
olunur. a = 5 b = a + 1 |
7 |
dövrdənçıx |
təkrarla
komandası ilə qurulmuş dövrdən dövr bitməmiş çıxmaq
üçün istifadə olunur. dəyişən
x x = 0 qələmiendir təkrarla
1000 [ irəli x sağa 90 x = x +
10 if (x > 350) [ dövrdənçıx
] ] |
8 |
ekranE |
Monitorun ekranının enini (üfüqi istiqamətdə
piksellərin sayını) göstərən sistem dəyişəni. Bu
dəyişən proqramda elan edilmir. yaz ekranE |
9 |
ekranH |
Monitorun ekranının hündürlüyünü (şaquli istiqamətdə
piksellərin sayını) göstərən sistem dəyişəni. Bu
dəyişən proqramda elan edilmir. yaz ekranH |
10 |
əgər (şərt) [komandalar 1] əkshalda [komandalar 2] |
"şərt"
doğrudursa, "komandalar 1"
qrupuna daxil olan komandalar yerinə yetirilir. Əks halda "komandalar 2" qrupu icra olunur. dəyişən
c1, c2 c1=500 c2=1000 əgər
(c1 < c2) [yaz c1, " kiçikdir"] əkshalda [yaz c1, " kiçik deyil"] Şərtin ödənilmədiyi halın önəmi yoxdursa, onu
göstərmək lazım deyil (əkshalda
hissəsinə gərək yoxdur). |
11 |
geri n |
Bağa n
nöqtə (piksel) geri gedir. geri
50 |
12 |
get x,
y |
Bağa koordinatları (x, y) olan nöqtəyə
keçir. get 200,
300 |
13 |
gözlə x |
Komandaların icrası x millisaniyə gözlədikdən sonra yerinə
yetirilir. irəli
100 gözlə 1000 irəli
200 |
14 |
ilkinvəziyyət
|
Bağa ilkin vəziyyət alır, yəni
iş sahəsinin mərkəzində üzü yuxarı dayanır. ilkinvəziyyət |
15 |
irəli n |
Bağa n
nöqtə (piksel) irəli gedir. irəli
100 |
16 |
musiqi m,
s |
m adlı melodiya s
sürətlə səsləndirilir. musiqi cücələrim.alm,
80 |
17 |
musiqidur |
Səsləndirilən musiqi durdurulur. musiqi cücələrim.alm,
80 gözlə 2000 musiqidur |
18 |
qələmiendir
|
Bağa xətt çəkmək üçün qələmi
endirir. qələmiendir |
19 |
qələmiqaldır |
Bağa iz qoymadan hərəkət etmək
üçün qələmi qaldırır. qələmiqaldır |
20 |
qələminrəngi r |
r rəngli qələm
seçilir. Burada r dəyişəni
0-dan 15-dək qiymət ala bilər. qələminrəngi
4 |
21 |
qələmineni n |
Bağa qalınlığı n
olan xətt çəkən qələmi götürür. qələmineni
3 |
22 |
rənglə x, y |
Ekran seçilmiş rəngə uyğun olaraq x, y koordinantından
başlayaraq rənglənir. Ekranda çəkilmiş başqa fiqurlar varsa,
onların qapalı hissələri rənglənmir. get 200, 200 qələmiendir // kvadrat çək təkrarla 4 [ irəli 100 sağa 90 ] qələminrəngi 4 // kvadratı rənglə rənglə 250, 150 |
23 |
sağa n |
Bağa n
dərəcə sağa dönür. sağa
90 |
24 |
sil |
İş sahəsi təmizlənir. sil |
25 |
sola n |
Bağa n
dərəcə sola dönür. sola
60 |
26 |
təkrarla n
[komandalar] |
[ ] mötərizələrinin
içərisindəki "komandalar"
təkrar-təkrar n
dəfə yerinə yetirilir. təkrarla 4
[irəli 100 sağa 90] |
27 |
təsadüfi(n) |
0 ilə
n-1 ədədləri
arasında təsadüfi natural ədəd
qaytarır. yaz təsadüfi(100) |
28 |
yaz x |
x dəyişəninin qiyməti
yazılır. Sabit kəmiyyəti yazmaq üçün o, dırnaq işarəsi içərisində
göstərilir. dəyişən
a a = "Salam" yaz a yaz "Salam" |
29 |
yazınınölçüsü n |
Yazı ölçüsü n punkt müəyyən
olunur. Burada n – natural ədəddir.
yazınınölçüsü 14 |
30 |
// |
Bu simvollardan
sonra gələn yazı şərh kimi qəbul olunur. Başqa komandalardan fərqli olaraq, şərhlər icra olunmur. // kvadrat çək |
Qeyd |
Kod bölümündə
olarkən CTRL
+ SPACE (CTRL + Boşluq klavişi)
klavişlər kombinasiyasını
basmaqla komanda adları ilə bağlı yardım ala və kodun yazılışını sürətləndirə
bilərsiniz. |