ALPLogo proqramlaşdırma mühitinin komandaları

 

Komandanın formatı

Komandanın izahı və örnək

1

altproqram abc (x, y)

 

Başqa proqramdan çağrılan yardımçı proqram (altproqram) təyin olunur. Məsələn,  

 

altproqram kvadrat (a)

[

   təkrarla 4 [irəli a sağa 90]

 

altproqramı tərəfi a olan kvadrat çəkir. İndi tərəfi 80 və 100 olan iki kvadrat çəkmək üçün əsas proqramda, sadəcə, 

 

kvadrat (80)

kvadrat (100)

 

komandalarını yazmaq lazımdır.

2

bağanıgizlə

Bağa gizlədilir, yəni ekranda görünməz olur.

 

bağanıgizlə

3

bağanıgöstər

Bağa ekranda göstərilir.

 

bağanıgöstər

4

bağaX

Bağanın cari X koordinantını (ekranın eni üzrə) göstərən sistem dəyişəni. Bu dəyişən proqramda elan edilmir.  

 

yaz bağaX

5

bağaY

Bağanın cari Y koordinantını (ekranın hündürlüyü üzrə) göstərən sistem dəyişəni. Bu dəyişən proqramda elan edilmir.

 

yaz bağaY

6

dəyişən x

x dəyişəni elan olunur. Məsələn,

 

dəyişən a, b

 

komandası ilə iki ab dəyişəni elan edilir. Dəyişənə qiymət vermək üçün mənimsətmə işarəsindən (=) istifadə olunur. 

 

a = 5

b = a + 1

7

dövrdənçıx

təkrarla komandası ilə qurulmuş dövrdən dövr bitməmiş çıxmaq üçün istifadə olunur.

 

dəyişən x

x = 0

qələmiendir

təkrarla 1000

[

   irəli x sağa 90

   x = x + 10

   if (x > 350) [ dövrdənçıx ]

]

8

ekranE

Monitorun ekranının enini (üfüqi istiqamətdə piksellərin sayını) göstərən sistem dəyişəni. Bu dəyişən proqramda elan edilmir.

 

yaz ekranE

9

ekranH

Monitorun ekranının hündürlüyünü (şaquli istiqamətdə piksellərin sayını) göstərən sistem dəyişəni. Bu dəyişən proqramda elan edilmir.

 

yaz ekranH

10

əgər (şərt)

   [komandalar 1]

əkshalda

   [komandalar 2]

"şərt" doğrudursa, "komandalar 1" qrupuna daxil olan komandalar yerinə yetirilir. Əks halda "komandalar 2" qrupu icra olunur.

 

dəyişən c1, c2

c1=500

c2=1000

əgər (c1 < c2)

   [yaz c1, " kiçikdir"]

əkshalda

   [yaz c1, " kiçik deyil"]

 

Şərtin ödənilmədiyi halın önəmi yoxdursa, onu göstərmək lazım deyil (əkshalda hissəsinə gərək yoxdur).

11

geri n

Bağa n nöqtə (piksel) geri gedir.

 

geri 50

12

get x, y

Bağa koordinatları (x, y) olan nöqtəyə keçir.

 

get 200, 300

13

gözlə x

Komandaların icrası x millisaniyə gözlədikdən sonra yerinə yetirilir.

 

irəli 100

gözlə 1000

irəli 200

14

ilkinvəziyyət

Bağa ilkin vəziyyət alır, yəni iş sahəsinin mərkəzində üzü yuxarı dayanır.

 

ilkinvəziyyət

15

irəli n

Bağa n nöqtə (piksel) irəli gedir.

 

irəli 100

16

musiqi m, s

m adlı melodiya s sürətlə səsləndirilir.

 

musiqi cücələrim.alm, 80

17

musiqidur

Səsləndirilən musiqi durdurulur.

 

musiqi cücələrim.alm, 80

gözlə 2000

musiqidur

18

qələmiendir

Bağa xətt çəkmək üçün qələmi endirir.

 

qələmiendir

19

qələmiqaldır  

Bağa iz qoymadan hərəkət etmək üçün qələmi qaldırır.

 

qələmiqaldır  

20

qələminrəngi r

r rəngli qələm seçilir. Burada r dəyişəni 0-dan 15-dək qiymət ala bilər.

 

qələminrəngi 4

21

qələmineni n

Bağa qalınlığı n olan xətt çəkən qələmi götürür.

 

qələmineni 3

22

rənglə x, y

Ekran seçilmiş rəngə uyğun olaraq x, y koordinantından başlayaraq rənglənir. Ekranda çəkilmiş başqa fiqurlar varsa, onların qapalı hissələri rənglənmir.

 

get 200, 200

qələmiendir

// kvadrat çək

təkrarla 4

[

   irəli 100 sağa 90

]

qələminrəngi 4

// kvadratı rənglə

rənglə 250, 150

23

sağa n

Bağa n dərəcə sağa dönür.

 

sağa 90

24

sil 

İş sahəsi təmizlənir.

sil

25

sola n

Bağa n dərəcə sola dönür.

sola 60

26

təkrarla n

  [komandalar]

[ ] mötərizələrinin içərisindəki "komandalar" təkrar-təkrar n dəfə yerinə yetirilir.

 

təkrarla 4 [irəli 100 sağa 90]

27

təsadüfi(n)

0 ilə n-1 ədədləri arasında  təsadüfi natural ədəd qaytarır.

 

yaz təsadüfi(100)

28

yaz x

x  dəyişəninin qiyməti yazılır. Sabit kəmiyyəti yazmaq üçün o, dırnaq işarəsi içərisində göstərilir.

 

dəyişən a

a = "Salam"

yaz a

yaz "Salam"

29

yazınınölçüsü n

Yazı ölçüsü n punkt müəyyən olunur. Burada n – natural ədəddir.

 

yazınınölçüsü 14

30

//

Bu simvollardan sonra gələn yazı şərh kimi qəbul olunur. Başqa komandalardan fərqli olaraq, şərhlər icra olunmur.

 

// kvadrat çək

Qeyd

Kod bölümündə olarkən CTRL + SPACE (CTRL + Boşluq klavişi) klavişlər kombinasiyasını basmaqla komanda adları ilə bağlı yardım ala kodun yazılışını sürətləndirə bilərsiniz.